Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Sape ja mä

tiistai 14. syyskuuta 2010

Sape ja mä

Kuka on Sape?

Sape
tai Saara oikealta nimeltään, on mun rakas ystävä, kampaaja, psykiatri, lapseni kummitäti... ja vaikka mitä muutakin.
Sape on rakas. Sape on suomenmestari bodypainttaaja, superlahjakas maskeeraaja, yksityisyrittäjä, bloggaaja. Sape on sata kertaa mua fiksumpi, se tietää paljon asioita. Jos olisin tietovisassa ja saisin kilauttaa kaverille, kilauttaisin Sapelle. Sape on nöyrä tyyppi, eikä ikinä puhu kenestäkään pahaa. Joskus silti Sapen on hankala myöntää olevansa väärässä.



Joskus Sapelle täytyy hermostua, kun se ei vastaa puhelimeen päiväkausiin. Sitä, mitä Sapen asunnosta ei löydy, sitä ei varmaankaan tarvita.



Sape tulee toimeen kaikkien kanssa. Joskus tuntuu, että Sape hukkuu töihinsä.



Sape ei tiedä paljoa mitään vauvoista, paitsi kyllä se nyt on jo vähän oppinut jotain. Se ei ollut ikinä pitänyt vauvaa edes sylissä. Kun sain tietää olevani raskaana, soitin eka äidille ja sit Sapelle, mut se arvasi ennen kun ehdin edes kertoa.



Jos mulla on pahamieli mä saatan soittaa Sapelle. Poden välillä huonoa omatuntoa, kun Sape laittaa aina mun tukkaa, mut se on vaan PARAS!



Tiedän, että jos kaikki menisi päin v*****, niin voisin aina paeta Sapelle ja olla niin pitkään kuin haluaisin.



Me ollaan tehty kaikenlaista yhdessä. Mä en tunne ketään ihmistä, kuka olisi niin hulluna huvipuistoihin, kuin Sape. Se voisi olla vaikka vuorokauden Tornadossa putkeen ja huutais, että LISÄÄ!


Sapen kanssa tapahtuu mystisiä asioita, niitä on vaikea selittää. Mutta kun me ollaan viihteellä aina sattuu ja tapahtuu, mutta kaikki päättyy aina hyvin.



Me ollaan tunnettu ehkä noin kuusi vuotta. Me tutustuttiin, kun Sape laittoi mun hiuksia ja siitä se sitten lähti :D



Mä olen onnekas, kun mulla on niin hieno ystävä kuin Sape. Me ei olla ikinä riidelty, paitsi mä oon suuttunut kerran Sapelle.



Mua harmittaa, että me ei asuta samassa kaupungissa... Pahoin pelkään, että Sape voi jossain vaiheessa muuttaa ulkomaille. En muuten tiedä ketään, jolla olis pahaa sanottavaa Sapesta.


Mä pidän aina Sapen puolta , tiedän että sekin mun. Sape tykkää koirista, se haluis itekin, mutta se on liian kiireinen, eikä ole paljoa ikinä kotona.


(KUKA SÖI NUOLUKIVEN?)


Sapella muuttuu tukkatyyli vähän väliä, tämä tukka vain on ehkä vähän fail.


Meillä on ihan erilaiset elämäntilanteet ja elämät, eikä meillä ole hirveästi yhteisiä kavereita. Paitsi Sapea ei ole ilman Juuliaa. Sapen äiti Tuula on aivan ihana, käyn heilläkin kylässä usein jos olen Sapella.



Sellainen on Sape.




-Maj


Tunnisteet:

18 kommenttia:

14. syyskuuta 2010 klo 11.08 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ihana omistaa tullanen kaveri!!!!!

 
14. syyskuuta 2010 klo 11.10 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Sape taitaa harrastaa myös tankotanssia - meinaan kun sillä on toi tanko keskellä olkkaria?

 
14. syyskuuta 2010 klo 11.28 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

oletpa onnellinen kun sulla on tollainen kaveri:))

 
14. syyskuuta 2010 klo 11.33 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mua kiinnostais miten tarkalleen tutustuitte? Olitko mallina Sapen jossain hiusnäytöksessä vai miten päädyit juuri Sapen käsittelyyn ku asutte eri puolilla Suomeakin?
Olette ihania yhdessä ja niinhän se on että miehet vaihtuu mut kaverit pysyy (toi nyt ei liittyny suhun mut tarkotin vaan siis et tosiystävät pysyy aina vaikka tapahtus mitä!)

 
14. syyskuuta 2010 klo 11.34 , Blogger Paula kirjoitti...

Molempien blogeja oon jo kauan seurannut, yhtä ihania olette! Yhdessä ja erikseen (;

 
14. syyskuuta 2010 klo 11.46 , Blogger Mari kirjoitti...

Ihana postaus!

Toivottavasti saatte pysyä ystävinä koko elämän ajan - Sape laittaisi harmaata permanenttiasi kuosiin vanhainkodissakin, kun istuskelisitte siellä yhdessä keinutuoleissa tossut jalassa :)

Tuli niin hyvä mieli näitä kuvia katsellessa. Ystäväkuvia! :)

 
14. syyskuuta 2010 klo 11.49 , Blogger Tanja kirjoitti...

Sun Sape kuulostaa kyllä huipputyypiltä ja kauniski ku mikä! :)

 
14. syyskuuta 2010 klo 12.02 , Blogger Lissu kirjoitti...

Olisin kyllä onnelinen jos minustaki joku tekisi tällaisen postauksen, ihanaa kun on tuollaisia ystävyksiä :)

 
14. syyskuuta 2010 klo 12.37 , Anonymous Janna kirjoitti...

Ihana ja tosi mielenkiintoinen postaus! :) Kauniita olette molemmat.

 
14. syyskuuta 2010 klo 12.39 , Anonymous elise kirjoitti...

Ihana postaus, nostatti hymyn huulille :) Vaikutattepa olevan melkoinen parivaljakko :)

 
14. syyskuuta 2010 klo 12.57 , Anonymous Sapesapesape kirjoitti...

MAJ SENKIN IHANUUS!!! <3<3<3 Mulle tuli superhyvä mieli ja nauratti kyllä suurin osa kuvista paljon :D

Tulin juuri lenkiltä, missä pelasin sulkapalloa keskellä yötä lähes pilkkopimeässä kadulla ja tää kyllä kruunasi :D

Arvaat varmaan, kenen kanssa olin ulkona. Musta teidän kaikkien pitäisi nähdä noi jutut, mitä se suostuu mun kanssa tekemään, niin tykkäisitte siitä paljon :D:D

Tahdon pian halimaan Repeä ja myös SUA! <3

 
14. syyskuuta 2010 klo 12.59 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

aaaw.. <3 asuuko Sape nyt siis Hki vai Espoo?

 
14. syyskuuta 2010 klo 13.14 , Anonymous JUULAI kirjoitti...

Voi Mari <3 Ootte mulle niin rakkaita.

 
15. syyskuuta 2010 klo 1.41 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

aivan ihana postaus :) tulin ihan älyttömän hyvälle mielelle. niinkuin sun postauksista yleensä.

 
15. syyskuuta 2010 klo 4.26 , Blogger Roadrunner kirjoitti...

Haluan myöntää sulle Beutiful Blogger -palkinnon, koska tykkään kovasti lukea blogiasi :)♥ Ks. http://walkingintheairr.blogspot.com/2010/09/blog-award.html

 
15. syyskuuta 2010 klo 8.10 , Blogger Kalamuija ja lappilifestyle kirjoitti...

Sapeja tarvitaan <3

 
15. syyskuuta 2010 klo 22.10 , Blogger Unknown kirjoitti...

wonderful pics

 
16. syyskuuta 2010 klo 0.04 , Blogger Tunturi kirjoitti...

Kuinka lämpimästi voikaan kirjoittaa ystävästään ..tarvitsee olla ihana ystäväkin joka näin kirjoittaa, ei vain ystävä josta kirjoitetaan:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu